قوانین و مقررات
شرایط و قوانین خرید از فروشگاه عطر پادرا
کاربر عزیز؛ برای استفاده بهتر از خدمات و برنامههای کاربردی پادرا، موارد زیر را به طور کامل مطالعه کنید.
ورود به سایت پادرا ، برای استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده در آن، به معنای آگاه بودن از شرایط و قوانین و پذیرفتن آنها وهمچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات پادرا است. توجه کنید، که ثبت سفارش نیز در هر زمان، مستلزم پذیرفتن کامل همهٔ شرایط و قوانین پادرا از سوی کاربر است.
دقت کنید، که شرایط و قوانین مندرج در ادامه این صفحه، به عنوان جایگزینی برای کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
تمام اصول و رویههای پادرا، کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. در مقابل، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین کاربری مرتبط هستند.
اگر در آینده، در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای مختلف ریحا تغییرات به خصوصی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به کاربران اطلاع رسانی میشود.
در مقابل، کاربرانی که به طور مستمر از خدمات و امکانات سایت استفاده میکنند نیز، با هرگونه تغییر در قوانین منتشر شدهٔ صفحهٔ «شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی پادرا » موافقت میکنند.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر، شخصی است که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج و برای ثبت سفارش یا استفاده از هر گونه خدمات دیگری در پادرا اقدام میکند.
شرایط پیگیری، خسارت به وجود آمده در اثر حمل و نقل:
آسیبهای وارد شده به کالا، که ناشی از حمل و نقل آن در مسیر تحویل میباشد، باید نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش پادرا گزارش داده شود. در ادامه، باید کالای آسیب دیده را به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل و نقل ارسال کننده، کلیه متعلقات مربوط به کالا و فاکتور، به خدمات پس از فروش پادرا ارسال کنید.
سرویس بازگرداندن کالا
استفاده از خدمات سرویس بازگرداندن کالا، برای کالاهایی امکانپذیر است، که دارای هر گونه نقص فنی باشند. خدمات این سرویس شامل تعویض بدون قید و شرط است و فراتر از سرویس گارانتی محصول میباشد.
برای استفاده از این امکان، ابتدا کارشناسان خدمات پس از فروش پادرا ، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را کنترل و بررسی میکنند. در صورت تایید کارشناسان و اثبات وجود نقص فنی، محصول مشکلدار مشمول استفاده از سرویس بازگرداندن کالا میشود. لازم به تذکر است، که این سرویس برای اشکالهای فنیِ ناشی از استفاده نادرست کاربر قابل استفاده نیست.
همچنین، آسیبهای فیزیکی ایجاد شده، به دلیل حمل و نقل نادرست، شامل بهرهمندی از خدمات این سرویس نمیشود. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه کنید.
اگر میخواهید، از این سرویس پادرا استفاده کنید، پیش از بازگرداندن کالا، باید آن را به خوبی بستهبندی کنید. به یاد داشته باشید، که لوازم جانبی و فاکتور نیز باید به طور کامل، همراه با کالا به دفتر پادرا ارسال شود.
اگر کالای برگشتی، در شرایط اولیهای که توسط پادرا به مشتری تحویل داده شده است، دریافت نشود، متاسفانه امکان استفاده از این سرویس وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض قرار میگیرد.
اگر موجودی کالای آسیب دیده در پادرا به اتمام برسد و پادرا امکان تعویض کالای آسیب دیده را با کالای جایگزینِ مشابه نداشته باشد، امکان استرداد مبلغ کالا به حساب خریدار وجود دارد. البته نوسانهای قیمتی باعث کاهش یا افزایش این مبلغ نمیشود.